Wednesday, 10 October 2012


PERMATA 3


Tiada kesedihan, Tiada kemanisan








saya tak tahu dah nak buat apa sekarang. Stressnya tuhan saja yang tahu. Ya Allah aku mohon kau tabahkan lah diri ini. Hanya Engkau yang tahu setiap apa yang berlaku pada diriku. Maka kau aturkan lah jalan yang terbaik Ya Allah. aku mohon...


Kadang-kadang rasa sedih jugak. tapi Allah kan ada. tak sepatutnya kita merungut kan. apa yang berlaku dalam hidup ni mesti ada hikmahnya. think positif Lyiana!  Ya Rahman  kau jauhkan lah aku daripada hasutan syaitan yang sering menggodaku menjadi takbur kepadamu. Kau tundukkanlah hawa nafsuku supaya tidak melebihi akal fikiranku. Aku hambamu yang lemah. Maka kau bantulah aku. Aku sangat memerlukan bantuanMu. 


Semoga saya dapat buat yang terbaik untuk final exam semester 3 ni. Lyiana ingat pesan-pesan ayah,mama tau. biarlah apa oang nak buat dekat kita asalkan kita tahu kita ditempat yang betul. 
"hati-hati dengan doa orang yang teraniaya"
semoga hari yang cerah akan tiba suatu hari nanti. InsyaAllah.




~SELAMAT MALAM~